Cautam asistent manager

Categorii: Alte servicii
Locaţia: Bucuresti Bucuresti
Vizualizate: 44
Telefon: 0722898252
Verifica cu vanzatorul
Trimitere e-mail
Data publicării: 08/04/2017

Descriere

Ne marim echipa! Cautam asistent manager-contabilitate primara.

Atributii :
-Elaboreaza si redacteaza e-mail-uri, documente, rapoarte, in limba romana si engleza;
-Posteaza diverse anunturi in mediul online.
-Inscriere site-urile companiei in directoare WEB.
-Intocmeste contracte anexe si situatii de lucrari.
-Face achizitii si studii de piata.
-Contabilitate primara: emite facturi, introduce facturi de achizitii, tine registrul de casa etc.
-Tine registrul de corespondenta
-Intocmeste dosarele de leasing si credit
-Mentine relatia cu partenerii straini.
-Efectueaza traduceri engleza – romana si romana – engleza;
-Recruteaza candidati pentru diverse postura din cadrul companiei sau pentru diversi clienti
-Gestioneaza agenda administratorului societatii; se ocupa de organizarea intalnirilor interne si externe.
-Da dovada de discretie si loialitate;
-Realizeaza primirea, sortarea si distribuirea corespondentei in cadrul firmei.
-Organizeaza si indosariaza documente.
-Realizeaza preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
-Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei;
Transmite documente prin posta, fax, corespondenta electronica, etc., precum si alte atributii specifice postului.

Program
-Luni – Vineri -9-18 – din care 1h pauza de masa.

Beneficii
-Pachet salarial motivant;
-Lucru intr-o companie dinamica si orientata catre rezultate;
-Bonusuri in functie de performanta.

Cerinte
-Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat.
-Cunostinte solide de contabilitate primara.
-Cunostiinte pachet Microsoft Office – nivel avansat
-Cunoasterea limbii italiene constituie un avantaj.
-Studii superioare finalizate prezinta un avantaj
-Cunostiinte de marketing online – constituie un avantaj.
-Cunostiinte de web design- constituie un avantaj.
-Cunostinte de SEO- Constituie un avantaj
-Permis categoria B - constituie un avantaj.
-Persoana atenta la detalii, multi-tasking, capabila sa respecte termene limita,
cu o foarte buna capacitate de organizare a timpului si care da dovada
de respect fata de informatiile cu caracter confidential.

Asteptam CV-ul dvs. pe adresa de e-mail angajam.recrutare[at]gmail.com

Mai multe informatii

Contacteaza vânzător

Trebuie să vă conectați sau să vă înregistrați,pentru a putea contacta vânzătorul

Logare Înregistrează-te

Comentarii

    Lăsați un comentariu

    Informații utile

    • Evitaţi escrocheriile şi plătiţi direct (în mână) sau prin PayPal
    • Niciodată nu plătiţi prin Western Union, Moneygram sau alte servicii anonime de plată
    • Nu cumpăraţi sau vindeţi înafara ţării voastre. Nu acceptaţi cecuri dinafara ţării
    • Acest site nu este implicat în nici o tranzacţie şi nici nu controlează plăţile, transportul, garanţia tranzacţiilor, nu oferă "protecţia cumpărătorului" dar nici "certificarea vânzătorului"

    Anunțuri similare

    The field of online communication is the three major collaborations: communication, design and marketing, all-inclusive learning, reative design, creative communication with the society. We teach you to be communication professionals who can design communication with any presentation format. With expertise around. And can work anywhere in a single person. To prepare you for becoming the "The Professional" in the workforce, the "4.0" | Benefit from fantastic savings on signs new orleans , just by taking a look at nolasignshop.com/ | www.escorts2.com/en/europe
    Top